Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

9. april 2009

Box with a Drawer | Eske med skuff

I've made a Box with a Drawer, this time... ;) It was fun!! I've filled the drawer with a little something for a dear friend, who has done a big favour to me! I've decorated the box with this beautiful stamp from hÄnglar & stÄnglar. I love this little hänglar-girl.

Jeg har laget en eske med en liten "skuff" som jeg har fylt med litt snadder... ;) Stempelet er fra den siste klubbpakka til hÄnglar & stÄnglar. Denne lille hÄnglar-jenta er bare så søt, syns jeg.


I got this beautiful text-stamp from my dear friend for Christmas. Thank you so much! *hugs*.
I've also decorated the box with butterflies (I love them!!) from Karen Marie Klip, metal embellishments and flowers from Prima.


The drawer is from Tim Holtz.

The drawer is open... :)


Under the box, I've used these Fasteners from Tim Holtz. I've picked up this idea from my good friend Anita. :)


Materials:

Papers: Bazill and Crate Paper.
Stamps:
hänglar & stanglar, StampinUp.
Ink:
Distress Reinkers.
Embellishments:
Flowers from Prima, charms, Swarovski Crystals, Handle and Fasteners from Tim Holtz, Butterflies from Karen Marie Klip.
Tools:
Spellbinders - Label 1, Punch Maple Leaf, Mc Gill - Pine Punch, Zutter - Round-It-All.


I've got lots of mails lately, and I know that some of you have been waiting for me to answer... I'm so sorry about that. I'll answer your mails during the Easter Holiday! :)
I hope you are enjoying your Easter, whatever you are doing! Take care everyone, and thank you so much for visiting my blog.
Hugs, Kirsten


Tusen takk for at du besøker bloggen min. Det setter jeg stor pris på. Jeg har fått masse mail i det siste, og jeg vet at flere av dere venter på svar... Beklager at det tar litt tid, men jeg skal svare dere i løpet av påskeferien. :)
Håper dere nyter påsken, enten det er ute i sola eller inne på hobbyrommet... ;)
Ha en riktig fin påske alle sammen.
Klem fra Kirsten


34 kommentarer:

Unknown 9. april 2009 kl. 09:47  

WOWZA..... *dån*
Noe så vakkert!!! <3<3<3<3
Herlige farger og sååå lekkert med skuff i esken!!!!
Nydelige detaljer og nydelig fargelagt som alltid!!!

WOW...igjen!!!

Klem,
Jorunn

Hege-Annie Simonsen 9. april 2009 kl. 10:05  

Wow, wow, wow, Kirsten!.. Du lager de mest fantastiske bokser og kort altså!! Nyyydelig og så perfekt gjennomført!... Helt herlig!!! Et syhn for øyet er alle dine kreasjoner!!

Ønsker deg en riktig god påske! :)
♥ ♥ ♥ KLEM ♥ ♥ ♥

Else Irene 9. april 2009 kl. 10:09  

Guri, så lekker boks du ha laget igjen!!!!! Nyyydelig!! Så smart å lage skuff til :)

Ønsker deg og dine en fortsatt riktig god påske, vennen!!

Massevis av klemmer!

Anonym,  9. april 2009 kl. 10:11  

oh my word Kirsten,
this is amazing such a beautiful gift, that i am sure is going to be treasured forever. love how you have incorporated the draw, and your sweet hangler image is adorable and so beautifully coloured.
tfs. hugs rachxx

Kari 9. april 2009 kl. 10:15  

Den nydeligste esken jeg har sett... Herlige farger og detaljer.

Kari :-)

Lena Katrine 9. april 2009 kl. 10:23  

Åh, herrejemini! Så søt eske! Nydelige farger, vakkert malt, og lekre detaljer - og så smart med skuffen!
Jeg lar meg stadig undre og beundre av dine kreativiteter, vennen!

Nå ser jeg fram til endelig å ha fri noen dager - det skal bli deilig!

Ønsker deg en super påske, vennen, og så gleder jeg meg villt til etter påske ;o)

Go'klem til deg

Line 9. april 2009 kl. 10:37  

ÅÅååå for en fantastisk flott boks!!! Du er så flink du, blir helt matt når jeg ser alt det du får til å lage. Denne tror jeg jammen jeg og må prøve meg på;)
Takk for inspirasjonen og ha en fortsatt flott påske!

Klem, Line

Maya 9. april 2009 kl. 10:55  

Nyyydelig eske,Kirsten!
Lekre farger og nydelige detaljer!!
Alt du tar i blir vakkert!!
Nyt påskeferien :)
Go`klem fra Maya

kaylou 9. april 2009 kl. 10:59  

these are beautiful the designs and colours are fabulous. I'd like to be able to use your idea.
Hugs Kaylou xoxo

Aina 9. april 2009 kl. 11:03  

Så nydelig!!! Jeg er helt stum :O)

Anita Thorsen 9. april 2009 kl. 15:42  

Ååååå så lekker eske igjen. Du har virkelig videreutviklet den første esken til bare å bli flottere og flottere.

Ønsker deg en riktig god påske:)

Klem

זהבית שקד 9. april 2009 kl. 16:38  

wow fabulous box the designs and colours so amazing

Cathrines-creative 9. april 2009 kl. 16:54  

wow wow wow...noe så lekkert. Nydelige farger og pynt...
Lekkert...

God Påske

Rasofiel 9. april 2009 kl. 16:56  

Tusen takk for koselig hilsen Kirsten :O) Godt å få scrappet litt igjen. Ble et enkelt kort denne gangen, hadde kun noen småting for hånden å scrappe med da jeg ikke var hjemme :) Følte det ble for kjapt og enkelt, men mottageren ble ihvertfall fornøyd, selv om han ente jeg kunne dropet å ta med alderen på kortet *hehehe* Bloggen din er fortsatt søt som en sukkertøysbutikk, jeg simpelthen elsker å komme inn her og bli svimlet rundt i skjønnhetens rike ♥ Håper du har en fredful og kreativ skjærtorsdag! Stor påskeklem VyanMica

Bente 9. april 2009 kl. 17:15  

Du lager de mest fantastiske esker!! Helt nydelig IGJEN:=)

Riet 9. april 2009 kl. 17:30  

wowww Kristen,what a beautiful box,l love the paper.

hugs Riet.x

Yvonne Hagane 9. april 2009 kl. 18:03  

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si jeg, Kirsten! Ingen lager flottere esker enn deg! Gjennomført til hver minste detalj. De er virkelig små mesterverk alle sammen. Du er suveren!!

Håper du koser deg masse i påska:)

Klem, Yvonne.

Gunhild 9. april 2009 kl. 19:06  

Hei vennen! Så nyydelig boks!! Og kjempelurt med skuff! Håper dere koser dere i påska :)

Nå skal jeg sette meg ned ved hobbybordet og leke med mine aller første hÄnglar-stempler!

Gleder meg til i morra ;)

God klem!

Cathrines-creative 9. april 2009 kl. 20:00  

Takk for koselig meld i bloggen min. Bare lure på om du har noen oppskrift på denne lekre skuffen??

Klem

Hanne 9. april 2009 kl. 20:23  

ÅH, så nydelig boks!!! Virkelig en liten skatteoppbevaringseske, med masse skatter utenpå også! Syntes det var så stilig med den metallpynten på sidene... sammen med alt det andre, selvsagt :)

Ønsker deg en riktig god påske, Kirsten, sammen med dine. Håper dere får fine dager med mye sol og glede!
God klem fra Hanne:)

Jenny J,  9. april 2009 kl. 22:09  

Underbar!!

Pia 9. april 2009 kl. 22:15  

wow hvor er det en super lækker æske, flot Kirsten

Cathrine 9. april 2009 kl. 22:47  

wow.. denne var virkelig lekkert! elsker fargene.. og pynten! og stempelet.. falt rett og slett for alt her, nydelig utført arbeid og så omtenksomt av deg ;)

Gunn (Merete) 10. april 2009 kl. 01:06  

Denne ble nydelig. Men er det noe du kan, så er det å lage disse vakre boksene og eskene dine. Skulle gjerne vært på kurs hos deg en gang. Hvem vet, det kan jo hende at det skjer.
Ha en fortsatt fin påske, og jeg skal fortsette å nyte synet av denne flotte esken.

Marita 10. april 2009 kl. 17:15  

Nok en nydelig boks Kirsten! :) Dette kan du virkelig. Morsom variant med skuffe og ikke lokk som kan åpnes. Og er jo så morsomme de håndtakene!

Irene 10. april 2009 kl. 17:24  

Hello Kirsten

Wow, another stunning, gorgeous and fantastic box. I don't know how you come up with such gorgeous ideas.

Thank you for sharing them with us.

luv
irene
xxxx

Linnie 10. april 2009 kl. 17:41  

another stunner sooo inspirational i will have to make a box you are soooo talented
linniex

Anne I P 10. april 2009 kl. 18:30  

Hei vennen!
Å se på den lekkerbisken her a!!!
Helt herlig og de fargene da!!!
Hänglar-jenta er bare sååå søt.

Håper dere har det fint til fjells og at solstrålene ikke uteblir.
Takker for en alle tiders palmesøndag og nydelig rakfisk, alltid hyggelig hos dere!

Hils gjengen1

Klemmmer i bøttevis!!!!

Nikki Fairbairn 12. april 2009 kl. 22:30  

Your box is stunning Kirsten, I love the pretty colours and details, your colouring is always beautiful, Sorry I haven't been around much. I hope your having a great bank holiday weekend, Big Hugs, Nikki x

Scrappelise 13. april 2009 kl. 01:57  

Det er bare å gi seg over her! Du gjør ting som virker komplett umulig. Du er en ekte finsmed!

Camilla 13. april 2009 kl. 15:30  

Så flott! Du vet jo jeg elsker eskene du lager:) Så lurt med føttene, og stilig med skuff med håndtak istedet for vanlig lokk.
Du er så flink altså:)

Iren 14. april 2009 kl. 23:01  

Sukk for en super skjønn eske du har laga Kirsten såååå nydelig!

Klem

Deborah March 22. april 2009 kl. 00:09  

Just WONDERFUL Kirsten! Thanks so much for leaving your sweet comment on my blog. You know, I can't remember the template you'd shared with me...how embarrassing. I hope you don't mind, but I enjoyed your blog so much that I added it to my list of "Delectable Blogs" so others can find you too!

Swaantje 4. mai 2009 kl. 17:22  

*wow* This is just gorgeous!!! So beautiful, Kirsten!

Have a nice day!
Hugs
Swaani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP