Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

27. januar 2013

Kurs hos Scrapp med Hjertet

Sikkert ikke veldig mange som følger meg her ute lenger, for blogginnleggene har glimret med sitt fravær...
Mye har skjedd det siste året, og jeg har derfor hatt behov for en lang pause. Jeg har fremdeles ikke funnet helt tilbake til den store gløden, men jeg er på vei... :)

I mars skal jeg på husmorferie til Tromsø! Jeg har aldri vært i Tromsø før, men har lenge hatt lyst til det. Jeg gleder meg derfor utrolig mye! Jeg skal på treff hos Scrapp med hjertet, og skal også holde kurs der. Vi skal lage en gaveeske, som passer perfekt både til konfirmasjon, bursdag o.l.


Har du lyst til å være med på kurset, sender du en mail til scrappmedhjertet@hotmail.com.

Ha en riktig fin uke!
Klem fra Kirsten ♥



15 kommentarer:

Bente Årstad 28. januar 2013 kl. 07:24  

Så kjekt å se liv her inne i bloggen din igjen og gleder meg til å følge deg fremover, klem bente:)

Mona 28. januar 2013 kl. 11:44  

Så koselig å se at du er "tilbake"! Gleder meg til å se hva du lager :)

Toneloni * Tonje 28. januar 2013 kl. 21:29  

Kos deg i Tromsø :) Har vært der selv og det er en flott by!

Klem

Scrappelise 28. januar 2013 kl. 22:42  

Jippi! Så fint at du er litt tilbake Kirsten, du er savnet. Du må ha en flott tur nordover og lykke til med kurset! :-)

Helle 29. januar 2013 kl. 16:11  

Halloen
Bloggtørken kan ramme oss alle,jeg sliter også litt..
Kanskje et treff og noen kurs kan hjelpe oss begge.
Jeg gleder meg stort til å møte deg i Tromsø og til å få bli med på kurs :-)
Kreativ klem fra Helle

Helle 29. januar 2013 kl. 16:12  
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Helle 29. januar 2013 kl. 16:13  
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
doksn 29. januar 2013 kl. 17:47  

Привет! Приятно вновь увидеть Вас в блоге)

Linda 29. januar 2013 kl. 23:28  

velkommen tilbake:)Gleder meg til å se masse nytt og lekkert fra deg:)
Klem,Linda

Camilla 3. februar 2013 kl. 02:35  

Vi gleder oss virkelig til å treffe deg i Tromsø, Kirsten! Det blir kjempehyggelig og gleder oss til å ha deg som kursholder på treffet vårt:) Kjenner at det begynner å nærme seg nå. Kjekt også å se deg litt tilbake i scrappeverdeneb, håper du vil kose deg med papiret og pynten igjen etter en tids pause. Vi ses snart og velkommen til Tromsø:)

Patrice 28. februar 2013 kl. 02:53  

I enjoy your blog & I love your tutorials, thank you! Hugs all the way from Guam,
Patrice

Unknown 9. mars 2013 kl. 19:31  

Du er utrolig flink! Jeg må bli med et kurs i butikken, tror jeg kan lære mye av deg :) veldig hyggelig å treffe deg!

Klem Nina (fra unik hobby)

Scrapperypa 17. mars 2013 kl. 07:58  

Tusen Takk for et kjempeflott kurs. Var virkelig en nydelig eske du lærte oss å lage. God Påske.

Hilsen Agneta

Becky 27. mai 2013 kl. 23:39  

wow, this is just amazing. Gorgeous design.

Louis,  4. april 2023 kl. 03:51  

Dr K1 cured my herpes & Hiv after drinking his herbal medicines for 21 days and I was totally cured without no having any outbreak ever since I drank his herbal medicines, And he also brought my Ex back to me with his ancestral power.
Dr k1  is a traditional healer that my friend referred to me after many years of herpes and marital situation but after I came across Dr K1 he has done alot for me when it come to spiritual consultations, Dr K1 prepare a herbal medicines then send it to me through UPS courier service that took 5 days to get me here in canada then he instructed me how to drink it which I did and I was cured completely.  I will be leaving his Contact information below to help someone else there..Contact Dr k1 now on Email: drk1healingcentre@gmail.com WhatsApp:+2347084710828.
 www.drk1healingcentre.wordpress.com
Dr K1 cure all kind of diseases,


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP